* Tempahan hanya sah dalam masa 24 jam selepas anda menerima invois daripada pihak kami.
* Sebarang pembatalan tempahan hanya boleh dibuat dalam masa 12 jam selepas anda menghantar tempahan.
* SERIOUS BUYER ONLY
* No BACKOUT BUYER
* Sekiranya anda mempunyai sebarang masalah, sila maklumkan kepada pihak kami supaya kami dapat memanjangkan tempoh tempahan anda. Jika gagal berbuat demikian, anda akan disenarai hitamkan.

*Anda boleh terus membuat order melalui SMS/WhatsApp ke +60193168871

ORDER FORM

Nama:
Email Address:
Alamat:
Poskod:
No. Telefon:
Nama Item / Kod Item / Kuantiti:
Sekiranya salah satu kod order saya tiada/out of stock,
Pilihan kedua (sekiranya kod yang di tempah tiada)
Cara Pembayaran: Maybank2u
Bank Islam.biz
CiMB Clicks
Bank Simpanan Nasional
Cash Deposit
Western Union (pelanggan dari luar negara shj)
PayPal (Additional 4.5% Admin Fee)
Cara Penghantaran: Pos Laju (Semenanjung)
Pos Laju (Sabah/Sarawak)
Pos Laju (International)
Cara Pembayaran:
Pertanyaan:
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas 24 jam tempahan dibuat Ya

Create a web form here

Thursday, August 04, 2011

INNER NECK COVERED COTTON #CTS

As salam semua...
Inner neck cotton saiz S utk yg ramai dh tanya bile nk restock..hehe..
Ade colour2 baru lg yer...

Material : Cotton/Cotton lycra
Size : S

Price : RM25



 (Contoh model pakai dgn shawl manik sulam)

CTS01 (Black) - SOLD OUT!!!

 CTS02 (Dark grey) - SOLD OUT!!!

  CTS03 (Grey) - SOLD OUT!!!

  CTS04 (Pink) - SOLD OUT!!!

 CTS05 (Merah hati) - SOLD OUT!!!

 CTS06 (Medium grey - cotton lycra) - SOLD OUT!!!

 CTS07 (Grey brownish - cotton lycra) - SOLD OUT!!!

4 comments:

Anonymous said...

cantek shawl sulam manik tu...ada jual ke...bole tunjuk tak sekali cara nak pakai mcm tu...plzz..TQ

Yanna said...

shawl tu koleksi sis last year dik..takde jual...klik je cara2 pakai shawl hameera tu...same je...

Lydia said...

salam ramadan...yana black dh abis k???xde simpan tuk akk 1 k???akk nk nih..

:: Sarah :: said...

Yanna, bile nak ade lagi stock kaler hitam ni?

Post a Comment

 
Blog Design by Delicious Design Studio